Tandlæger får markant identitet

Med denne CVI har Falkonér Tandlægerne tiltrukket mange nye patienter til klinikken. Dette dels pga. det markante design, der udstråler kvalitet og sans for detaljen og fordi al kommunikation på diverse platforme har bibeholdt den røde tråd til designet.

Se hele casen på  Falkoner Tandlægerne

Hundedesign eller designerhunde?

Med tilpas lige dele nuttethed, humor og seriøs fremtoning har langthundeliv.dk fået en approach, der tiltaler hunde- og kattefolket.

Se hele casen Langthundeliv.dk

Banantelefoner i NETTOsk design

Når NETTO får sit eget teleselskab skal det naturligvis emme af NETTO, og høj kvalitet.

Se hele casen Nettalk

Grønt er godt for øjnene

Umahro rummer mange forskellige produkter – alt lige fra bøger til private konsultationer og certificerede uddannelser. Derfor er det særligt vigtigt at ensrette Umahros personlige brand. Når man tænker Umahro skal man tænke sundhed, energi og vitalitet.

Se hele casen  Umahro

Identitet i en boks

Når man nu ikke må vise den i annonce-materialer, er det desto meget vigtigere at emballagen fremstår lækker selvom den ligger i tasken, lommen eller på disken i kiosken.

Med udgangspunkt i Oliver Twists historie kom der nyt design på æsken og identiteten.

Se hele casen  Oliver Twist

Design – Fra mad til medarbejdere

FAKTAS frække lillebror skulle være markant i sit udtryk – både i gadebilledet og i butikken, så man ikke ville kunne gå forbi en Q FAKTA butik uden at bemærke den. Det lykkedes i et stærkt samarbejde med kunden.

Se hele casen  Q FAKTA

Grafiske linier går igen på kryds og tværs

Da NETTO fyldte 30 skulle det fejres med et brag. En helt ny identitet, som skulle svøbe hele butikken og produkter ind under hele jubilæumsåret, blev designet med udgangspunkt i NETTO-hundens skotske aner.

Se hele casen  Netto 30 år

Colours – the way I like it

FDM travel havde problemer med at skille sig ud fra Storebroderen FDM. Samtidig var det vigtigt at bibeholde logoet og hele FDM Travels DNA.

Se hele casen FDM travel