Mere pang for patienterne

Falkoner Tandlægernes website og SoMe-annoncering har fået en turkis-blå tråd, der skaber en helhed i brandingen af klinikken, og som får den til at skille sig ud fra de andre tandlæger.

Se hele casen på Falkoner Tandlægerne

Poter pryder

Grafiske elementer i form af bobler og hundepoter er med til at forbinde designet med kommunikationen. Samtidig er fokus konstant på at udvikle kampagner, der med et twist, vækker opmærksomheden.

Se hele casen Langthundeliv.dk

Nettos Nettalk på nettet

Nettalks website er blevet designet med fokus på at forbinde teleselskabet med dets moderophav – nemlig Netto – uden at blive for discountet i udtrykket.

Se hele casen Nettalk

Sundhed fra inderst til yderst

Alle platforme i Umahros univers har fokus på at udstråle sundhed og ekspertise. Grønne nuancer og klare linier går igen på alle elementer.

Se hele casen Umahro

Velkommen til Faktas farverige lillebror

Q Fakta havde til hensigt at markere sig i gadebilledet med sit grafiske og sproglige glimt i øjet – stilen er naturligvis lige så markant online

Se hele casen Q FAKTA

Colours – the way I like it

FDM travel led en smule under deres tidligere lidt støvede orange/sorte image. Så for at bibeholde firmaets DNA, samtidig med at det fik lidt kant i forhold til de rejsebureauer, der befandt sig på markedet på daværende tidspunkt, blev farvepaletten suppleret af en komplimentær turkis, som fik logoet til at træde markant frem.

Det særlige ved FDM travel er, at rejserne er skræddersyede og tilpasset lige netop efter kundernes drømme og ønsker. Derfor var det naturligt at Kampagnerne blev baseret på kundernes oplevelser, ved at de selv optrådte som modeller på deres egne rejser, med statementet “the way I like it”.

Se hele casen FDM travel