Life Extension Europe – havde behov for et kreativt indspark til hvordan de kunne skille sig ud i mængden af udbydere på det europæiske marked, indenfor Vitaminer, mineraler og tilskud.
Vi udarbejdede en række koncepter ud fra målet om at styrke, vedligeholde og give energi. Vi præsenterede LEE for en lang række koncept-retninger, som let kunne implementeres i SoMe kampagner, på websites og ved produkt præsentation af nyheder og generel branding.
Derudover udviklede vi nye visuals, og tog den allerede eksisterende corporate visuelle identitet, og trak de bedste elementer frem, forfinede og strammede alt op.
Ved leverancen til LEE, havde vi en god håndfuld konceptretninger, en struktur for opbygning af kampagne sider og deres corporate website. Ved et nyt produkt launch, kan LEE nu tage en retning, fremhæve værdier og styrker ved produkterne, suppleret med en visuel stærk retning, som skaber attention og giver beskueren lyst til at interagere.
Vist her, er en af koncept-retningerne, som kører under koncept og tag-line:
DO MORE – All Natural – We have only added Science