People In Sport havde et ønske om at få opbygget et visuelt stærkt brand. De havde været igennem øvelser og tanker omkring ny identitet og brand, som havde klædt dem godt på til at gå igang med det visuelle univers.
MitWerk skitserede logo-idéer, designede diverse oplæg til det nye univers og arbejdede sideløbende med at få en coffee table book på plads. Derudover designede og strukturerede vi People in Sports nye online univers, så det kunne rumme alle sportsgrene, som People in Sport favner.
Fra Logodesign, til brevlinie & webdesign
MitWerk omfavnede hele leverancen. Vi foldede vores arbejde ud med nyt logo, nye farver, en typografi der kunne bruges på alle platforme.
Der blev produceret visitkort, brevpapir, templates til Word og PowerPoint så People In Sport kunne arbejde videre med et ensartet og stærkt univers.
Fotostil og det femte element
I vores arbejde med at skabe et nyt univers for en kunde, arbejder vi altid med at udvikle en sammenhæng og et femte element. Det grafiske element vi har arbejdet med her, er de organiske former, som giver et godt sammenspil til, og opbløder de markante kontraster, der opstår i typografien, luften, farverne og billederne. Alt hænger sammen
Webdesign & Struktur
En simpel struktur for at fremhæve artikler, sports-agenterne og sportsgrenene blev udviklet, for at understøtte arbejdet med den nye Brandbook.
Vi stod for UX, design og kodning. Derefter skød vi videoer og billeder af holdet. Al content upload og efterfølgende guide og træning af web editor hos kunden, stod vi også for.