FDM TRAVEL
Corporate Visual Identity / Annoncering
For at slå fast at FDM, på trods af sine rødder, er et rejseselskab blev der fokuseret på en ny identitet, som skilte sig ud fra daværende konkurrenter.
![FDM Travel Corporate visual identiity Mitwerk Portfolio](https://mitwerk.dk/wp-content/uploads/2018/09/FDM-Travel-Corporate-visual-identiity-Mitwerk-Portfolio-2.jpg)
![FDM Travel Corporate visual identiity Mitwerk Portfolio](https://mitwerk.dk/wp-content/uploads/2018/09/FDM-Travel-Corporate-visual-identiity-Mitwerk-Portfolio-1.jpg)
![FDM Travel Corporate visual identiity Mitwerk Portfolio2](https://mitwerk.dk/wp-content/uploads/2018/09/FDM-Travel-Corporate-visual-identiity-Mitwerk-Portfolio2-1.jpg)
Kampagnen
Det skulle slås fast, at alle rejser kunne skræddersys 100 % efter éns ønsker. For ikke at sprænge budgettet med rejser rundt i hele verden, og får at holde autenciteten blev der i kampagnen brugt billeder, som FDM Travels kunder selv havde taget på deres rejse. Alle holdt et skilt i hånden med teksten “that’s the way I like it” for at understrege det personlige touch, og for at skabe en råd tråd.