Visuel Identitet
Ny visuel identitet og tryksager samt webdesign. Monsenso ønskede at styrke deres branding og hyrede os til at bygge en ny visuel identitet, sørge for at få styr på tryksager, templates og website.
Vi startede projektet op med at gå i dybden med brandet Monsenso og det budskab virksomheden ønskede at signalere.
Kunde
MonsensoYdelser
Branding, Grafisk design, Kodning, UX og UI, WebdesignStærk visuel kommunikation
Vi arbejdede med at designe et stærkt univers, hvor farver, fonte og ikke mindst forme kunne supportere og komplimentere de budskaber der er på de digitale platforme, til messer, i trykte materialer og i generel kommunikation med kundegrupperne.
Templates til al kommunikation – Off- og online
Vi byggede hele universet op, med templates til PowerPoint, Word og InDesign. Kunden kunne så efterfølgende bygge Whitepapers og præsentationer op ved egen hjælp.
Derudover byggede vi et website, som kunden kunne køre helt selv, med de sideopdateringer og artikel uploads det kræver.
Vi oprettede en billedbank, så kunden havde et udgangspunkt, når de skulle bygge deres materiale.