Life Extension Europe

Kreativt indspark og konceptuelle tanker Life Extension Europe – havde behov for et kreativt indspark til hvordan de kunne skille sig ud i mængden af udbydere på det europæiske marked, indenfor Vitaminer, mineraler og tilskud. Vi udarbejdede en række koncepter ud fra målet om at styrke, vedligeholde og give energi. Vi præsenterede LEE for en… Read More

clan of dk

CLAN OF DK - fra design af smykker til social media Koncept / Corporate Visual Identity / produktdesign / kommunikation / Web clan of dk er et smykkebrand skabt af min skønne svigerinde, Lotta Ørum-Hansen, og mig. Smykker såvel som konceptet bag. Smykkernes fortælling tager udgangspunkt i båndet mellem mennesker, hvad enten det er blodets… Read More

Brødrene Dahl Tak

Du er en HåndværkerHelt - Vi beundrer vores dygtige kunder, håndværkerne. Dig! Du gør hver dag en positiv forskel for os alle sammen og løser alt fra små hverdagsproblemer til store komplicerede opgaver. I høj kvalitet og med et smil på læben. Det er dig - håndværkeren - som er med til at holde Danmark… Read More

Netto 30 år

NETTO - 30 år og endnu mere attraktiv Campaign visual identity / kampagne / illustration / Web / Film / Instore Da Netto fyldte 30, skulle det gøres med manér - Det skulle markeres både på tv, online og i dén grad i butikken. Derfor skabte jeg et visuelt univers der tog udgangspunkt i Nettos… Read More

Nøglehulsmærket

Nøglehulsmærket Kampagne Nøglehulsmærket stod for at skulle lanceres i Danmark. For ikke at forsvinde i mængden af mærker blev der gjort en dyd ud af, at fremhæve mærket på en iøjnefaldende måde. Read More

HHM

HHM - få tegnet dit drømmehus, præcis som du vil have det Corporate Visual Identity / annoncering / Web Rigtig mange kender HHM - men mest for det store entreprise-firma, som man altid ser i færd med større byggerier. Kendskabet til HHMs enfamilie-huse var knap så stort. Derfor blev det med udgangspunkt i en opstramning… Read More