Mere end 55 mill. delinger

Med sin autentiske form og chokerende effekter er det lykkedes LÅNLET at blive synliggjort globalt.

Se hele casen LÅNLET

Forhør i banken

BASISBANK gør op med den almindelige banktradition.

Se hele casen Basisbank

Når køkkenet får liv

PILLIVUYT fremhæver den franske arv.

Se hele casen Pillivuyt

Behind the scenes

NEYE skulle have en ‘behind-the-scenes’-film på photoshoot af deres nye taske-kollektion, AURA. Beslutningen blev taget to dage før photoshoot.

 

Mere for pengene

…og et lille smil på læben, når det understreges at man virkelig får mere for pengene.

Se mere fra Forstædernes Bank

Teaser for en af de større bølger

Hundige Storcenter fik nyt navn, WAVES SHOPPING, Nyt logo, ny identitet og ny tilbygning. Inden åbning kørte en storstilet teaser-kampagne

Se mere fra WAVES

Netto hylder folket – folket hylder Netto

Med udgangspunkt i NETTOS tidligste og helt autentiske film i sort/hvid, med kunder der udtalte sig om butikken, fik kunderne nu igen mulighed for at tale frit om deres yndlingsbutik, da NETTO fejrede sine 30 år.

Se mere fra Netto 30 år

Banantelefoner fra NETTO

Da NETTO lancerede NETTALK, skulle det forklares så enkelt som muligt, at man kunne konvertere køb i butikken til taletid.

Se mere fra Nettalk