Branding
Vi skaber et sammenhængende univers, hvor alle elementer plejes og udfordres. Sprogets identitet, den visuelle identitet og alt det indimellem, så brugerne kan genkende virksomheden og produktet.
Ydelser
Grafisk design, Art Direction, Konceptuel arbejde, Film produktionTandlæger får markant identitet
Med denne CVI har Falkonér Tandlægerne tiltrukket mange nye patienter til klinikken. Dette dels pga. det markante design, der udstråler kvalitet og sans for detaljen og fordi al kommunikation på diverse platforme har bibeholdt den røde tråd til designet.
Hundedesign eller designerhunde?
Med tilpas lige dele nuttethed, humor og seriøs fremtoning har langthundeliv.dk fået en approach, der tiltaler hunde- og kattefolket.
Banantelefoner i NETTOsk design
Når NETTO får sit eget teleselskab skal det naturligvis emme af NETTO, og høj kvalitet.
Grønt er godt for øjnene
Umahro rummer mange forskellige produkter – alt lige fra bøger til private konsultationer og certificerede uddannelser. Derfor er det særligt vigtigt at ensrette Umahros personlige brand. Når man tænker Umahro skal man tænke sundhed, energi og vitalitet.
Identitet i en boks
Når man nu ikke må vise den i annonce-materialer, er det desto meget vigtigere at emballagen fremstår lækker selvom den ligger i tasken, lommen eller på disken i kiosken.
Med udgangspunkt i Oliver Twists historie kom der nyt design på æsken og identiteten.
Design – Fra mad til medarbejdere
FAKTAS frække lillebror skulle være markant i sit udtryk – både i gadebilledet og i butikken, så man ikke ville kunne gå forbi en Q FAKTA butik uden at bemærke den. Det lykkedes i et stærkt samarbejde med kunden.
Grafiske linier går igen på kryds og tværs
Da NETTO fyldte 30 skulle det fejres med et brag. En helt ny identitet, som skulle svøbe hele butikken og produkter ind under hele jubilæumsåret, blev designet med udgangspunkt i NETTO-hundens skotske aner.
Sunde arbejdspladser – med fokus på trivsel og engagement
Vicuras fik opdateret hele deres visuelle univers, hvor en stærk branding var essentiel for arbejdet. Nye film, motion graphics, fotos, nyt logo og et sprit nyt website blev bygget.
Vi bruger humor
Smukke billeder, skarp humor og en effektiv tagline skaber ofte den bedste sammenhæng og en kampagne der hænger ved.
Se nogle af vores kampagner