Webdesign & UX
Når vi arbejder med at skabe et nyt website, starter vi ofte med at skitsere en struktur og får hele brugeroplevelsen på plads. Fra UX går vi over til at designe et univers som spiller skarpt i tråd med den visuelle identitet og DNA. Frontend og design flyder igennem så web editor i backenden let kan opdatere siderne med materialet vi ofte producerer.
Ydelser
Webdesign, User experience, Content production, Frontend, BackendBolden i netmaskerne.
Vi foldede vores arbejde ud med nyt logo, nye farver, en typografi der kunne bruges på alle platforme.
Der blev produceret visitkort, brevpapir, templates til Word og PowerPoint så People In Sport kunne arbejde videre med et ensartet og stærkt univers.
Se hele casen på People in Sport
Overraskende fordele ved grøn indlæring.
Concito, Klimaambassaden og Haver til maver kører et projektsamarbejde ved navn: Den Grønne Rygrad. MitWerk designede og kørte UX på website og struktur. Ved brugen af Den grønne Rygrads skarpe visuelle identitet skabte vi en helhed i brandingen af sitet.
Se hele casen på Den Grønne Rygrad
Mere pang for patienterne
Falkoner Tandlægernes website og SoMe-annoncering har fået en turkis-blå tråd, der skaber en helhed i brandingen af klinikken, og som får den til at skille sig ud fra de andre tandlæger.
Poter pryder
Grafiske elementer i form af bobler og hundepoter er med til at forbinde designet med kommunikationen. Samtidig er fokus konstant på at udvikle kampagner, der med et twist, vækker opmærksomheden.
Nettos Nettalk på nettet
Nettalks website er blevet designet med fokus på at forbinde teleselskabet med dets moderophav – nemlig Netto – uden at blive for discountet i udtrykket.
Sundhed fra inderst til yderst
Alle platforme i Umahros univers har fokus på at udstråle sundhed og ekspertise. Grønne nuancer og klare linier går igen på alle elementer.
Velkommen til Faktas farverige lillebror
Q Fakta havde til hensigt at markere sig i gadebilledet med sit grafiske og sproglige glimt i øjet – stilen er naturligvis lige så markant online